BrOnPharma

BrOnPharma levert eerlijke, onderscheidende en ambachtelijke gezondheidsproducten met zo veel mogelijke natuurlijke ingrediënten en zo min mogelijk kunstmatige toevoegingen. Wij hielpen deze gepassioneerde apothekers met de introductie van hun nieuwe zalvenlijn: Zuiver Zalf.

Door middel van onze Finally Firestarter, een pakket waarbij wij de gehele (her)positionering van een merk voor onze rekening nemen, hebben wij het product op de kaart gezet. We bedachten de naam, het logo, concept, de verpakking én het campagnebeeld.

Benieuwd hoe we tot dit resultaat zijn gekomen? Het proces achter de Finally Firestarter lees je hier!

1. Kick-off meeting
Tijdens de kick-off meeting gaan wij om tafel met de klant en ons projectteam (projectmanager, designer, concept, strategie en content). Samen bespreken we de vraag en brainstormen we over de eerste richting. Tijdens de kick-off kwam naar voren dat BrOnPharma zich onderscheidt met de eerlijke en ambachtelijke herkomst van het product (bedacht en gemaakt door apothekers). Daarnaast hebben ze een innovatief doseersysteem ontwikkeld waardoor er geen bacteriën in de pot komen!

2. Concept
Na de kick-off werken we onze eerste gedachtes uit tot een creatief concept. Voor BrOnPharma bedachten we drie conceptrichtingen inclusief naam, logo en (schets) campagnebeeld.

3. Fik of meeting
Tijdens de fik-off meeting (het moment waarop we mensen écht aansteken) hebben we de drie uiteenlopende conceptrichtingen gepresenteerd. BrohnPharma koos unaniem voor één richting.

4. Uitwerking
Het concept hebben we doorvertaald naar verschillende materialen en een overkoepeld campagnebeeld. Daarna volgt de doorvertaling naar alle materialen.

5. Productie
Vervolgens zorgen we ervoor dat alle materialen ook daadwerkelijk worden geproduceerd. In dit geval een beursstand met brochures, flyers en banners.