Chiquita

Voor een instore demo bij Albert Heijn werkte Chiquita met ons samen voor het realiseren van verschillende materialen. Deze Breakfast activatie betrof bananen met avocado’s als overkoepelend thema; vijf heerlijke ontbijtrecepten met Chiquita bananen die uitgedeeld werden aan het winkelende publiek.

We ontwikkelden het artwork, een vrolijk beeldmerk met exotische bamboe en een keyvisual waar wij spontaan trek van kregen. Young Perfect ontwikkelde een prachtige demo-stand en bijbehorende POS-materialen op, die de consument niet alleen informeerde, maar ook inspireerde.

Lisette: “Naast knallende Chiquita merkcampagnes, werken wij met regelmaat aan activaties waarin we consumenten inspireren Chiquita bananen ook op andere manieren te eten dan los uit het vuistje. Zo zijn ze heerlijk in smoothies en ontbijtrecepten, vooral in combinatie met avocado’s. (Chiquita) Bananen en avocado’s versterken elkaar en dat heeft ons categorie breed naar deze activatie doen kijken.”

Een onderdeel van ons werk voor Chiquita is het maken van smaakvolle advertenties. Deze advertenties zijn onder andere te zien in diverse uitgaven van Allerhande. We werken met prachtig internationaal beeldmateriaal en verzorgen foodfotografie voor de Nederlandse en Belgische markt.

Naast het opmaken van advertenties maken we voor Chiquita ook diverse online en POS-materialen. Voor de productie hebben wij een samenwerking met grafisch productiebureau Samplonius. Wij delen ons kantoor, wel zo makkelijk!

Vivienne: ‘Voor Chiquita werken we met prachtig beeld vanuit internationale campagnes, maar het is natuurlijk ook super gaaf om lokaal beeldmateriaal te ontwikkelen met foodfotografie. Uiteraard hebben we alle smoothies ook zelf geprobeerd, een aanrader!’