Het fenomeen van Dry January is komen overwaaien uit Groot-Brittannië en lijkt in 2020 haar absolute hoogtepunt te hebben bereikt. Gelukkig zijn er steeds meer alternatieven om de eerste maand van het jaar alcoholvrij door te komen: met een heerlijke Fïnley Tonic, Ginger Ale of Bitter Lemon zijn er voldoende alcoholvrije opties beschikbaar!
Voor Fïnley ontwikkelden wij de Dry January campagne. Drie dagen shooten op toffe locaties in Amsterdam, leverden dit heerlijke resultaat op. Ook de nabewerking en doorvertaling naar abri’s namen wij voor onze rekening. Een leuk feitje: ondanks dat het buiten 5 graden was, schoten we zowel de zomer- als de winterbeelden.
Christie: ‘Een tof project waarbij de verschillende aspecten van fotografie bij elkaar kwamen: visagie, (food)styling, modellen en nabewerking. Finally was alle draaidagen aanwezig en zorgden dat alle beelden er even lekker uit kwamen te zien. Mooi hoe we via deze beelden hebben kunnen bijdragen aan de uitstraling van het merk.’