De Kuyper

Een Jim Beam fles met je eigen naam en foto erop? Dat kan! Voor Jim Beam ontwikkelden wij een toffe label activatie waarbij je je eigen Jim Beam fles kunt personaliseren. Door middel van een breed gedragen campagne, was de labelactivatie een groot succes.

Wij hebben de gehele activatie voor onze rekening genomen: van artwork, productie, handling, distributie, social media content tot en met de ontwikkeling van (bewegende) abri’s. Een omvangrijk project dat vraagt om extreem strak projectmanagement.

Arthur van Keulen (Customer Marketing Manager de Kuyper): ‘Door de omvang van dit project stonden we voor een grote uitdaging, maar bij finally weet ik dat het altijd goedkomt. Mede dankzij het snelle schakelen, het goed managen van verwachtingen, een klantgerichte aanpak en het houden aan afspraken is het een hele succesvolle activatie geworden.’

Wat doe je als je door corona niet meer direct in contact kunt komen met je doelgroep? Dan organiseer je gewoon de grootste online pubquiz van Nederland! Ter gelegenheid van het 125-jarig bestaan van Jim Beam, hielpen wij om de Jim Beam’s Online Pubquiz onder de aandacht te brengen bij het publiek. Met waanzinnige hoofdprijzen, zoals een VanMoof e-bike, The Bastard BBQ en OLED LED TV, was de avond een groot succes.

Wat doe je als je door corona niet meer direct in contact kunt komen met je doelgroep? Dan organiseer je gewoon de grootste online pubquiz van Nederland! Ter gelegenheid van het 125-jarig bestaan van Jim Beam, hielpen wij om de Jim Beam’s Online Pubquiz onder de aandacht te brengen bij het publiek. Met waanzinnige hoofdprijzen, zoals een VanMoof e-bike, The Bastard BBQ en OLED LED TV, was de avond een groot succes.

Christie: ‘Het is super gaaf dat De Kuyper, ook tijdens corona, deze campagne door heeft laten gaan. We zijn er met zijn allen achter gaan staan, hebben de strategie volledig aangepast naar online en hebben gezamenlijk een supertof evenement weten op te zetten. Een enorm omvangrijke project wat vroeg om extreem veel flexibiliteit en snel schakelen. Ik durf te zeggen dat na deze campagne de samenwerking tussen finally en De Kuyper nóg sterker geworden. Een absolute succesformule!’