Jordex

“De wereld is ons speelveld en geen grens is ons te ver”. Als expediteur transporteert Jordex goederen, overal ter wereld. Jordex heeft servicegerichtheid hoog in het vaandel staan en ze durven als bedrijf outside-the-box te denken: dat bewijzen ze opnieuw met de brand movie die wij voor hen hebben mogen ontwikkelen.

Jordex werd ooit uitgeroepen tot het vitaalste bedrijf van Nederland, ze hebben een sportschool op kantoor en zijn verbonden aan diverse sporten (wielrennen, CHIO, Sparta en Feyenoord ❤️). Een bedrijf met een eigenzinnige identiteit, dat voorop wil lopen in hun branche. Onze uitdaging: het vangen van deze identiteit en deze op creatieve wijze uitdragen naar de buitenwereld.

Om te bepalen wat Jordex definieert, organiseerden we een interne sessies en stelden we de waarden van de organisatie vast. Tijdens een gezamenlijke brainstromsessie ontwikkelde we het concept en samen met de medewerkers van Jordex bepaalden we de inhoud van de brand movie: een prachtig staaltje co-creatie!

Er stond een paard in de haven… (nee, dit is geen begin van een slechte carnavalskraker), maar onderdeel van de drie draaidagen die wij samen met Falsum hebben gedraaid, waarbij elk onderdeel van de film een stukje van de identiteit van Jordex representeert. Met het paard als symbool voor loyaliteit en doorzettingsvermogen, past het perfect bij de mentaliteit van Jordex. De medewerkers bleken echte naturals te zijn voor de camera: iedereen die je in de video ziet is werkzaam bij Jordex!

Vivian: “Jordex is een bedrijf met een waanzinnige drive om zaken anders aan te pakken. Ook wij hebben dat morgen ervaren. We kregen carte blanche om bij deze opdracht all out te gaan en dat zie je terug in het eindresultaat! Wie bedenkt van tevoren om met een paard te haven in te gaan?! We hebben de medewerkers van Jordex zo veel mogelijk betrokken bij de ontwikkeling, zodat het een film van het hele bedrijf zou worden. Trots om voor zo’n gaaf bedrijf te mogen werken. En ja, ook apetrots op het eindresultaat.”