Klépierre

Ter gelegenheid van de verruimde openingstijden van Hoog Catharijne Utrecht mochten wij aan de slag met spetterende visuals, online ondersteuning en productie.

Door het supertoffe design grijpen de keyvisuals meteen de aandacht. Deze campagne was zowel outdoor (driehoeksborden in de omgeving Utrecht en abri’s in het winkelcentrum) als online te zien (nu.nl, DUIC, rtvutrecht.nl en verschillende social media kanalen). Als je wel eens in de auto zit, heb je misschien ook de door ons ontwikkelde radiospots gehoord op SkyRadio of Radio M Utrecht!

Lisa: ‘Dit was mijn first date met Klépierre en is uitgegroeid tot één van mijn grootste projecten bij Finally! Ik vond het ontzettend leuk om alle facetten van deze campagne voor mijn rekening te nemen, te schakelen met alle betrokkenen en de klant te verrassen met ons werk. Dit is zo’n project waar mijn projectmanagers-hart sneller van gaat kloppen. We were on fire!’



Beluister de radiospot