Looye

Voor onze klant Looye doken wij in de wereld van tomaten. Voor een landelijke abri campagne ontwikkelde wij twee key-visuals voor deze twee smaakvolle tomaten. De campagne legt de focus op bijzondere momenten die je met Looye tomaten kunt beleven en de settingen waarin ze gegeten kunnen worden. HONINGTOMATEN zijn perfect voor een borrel met vrienden en JOYN gebruik je in salades en warme gerechten. Met de focus op het sociale karakter, geven we de twee merken meer lading. Looye tomaten zijn meer dan een tomaat!

Om tot het gewenste campagnebeeld te komen zijn we gestart met een aantal verschillende concepten. Vervolgens hebben we, in samenspraak met Looye, de concepten steeds verder doorontwikkeld tot het gewenste campagnebeeld. Waar voorheen de focus lag op het product, leggen wij met deze campagne de focus op de doelgroep en de verschillende settings waarin zij zich bevinden.

Vivian: “De uitdaging bij deze opdracht zit hem niet in het ontwikkelen van beeld (zeker niet met de foodfotografie die we hiervoor hebben ontwikkeld), maar voornamelijk in het positioneren van het product. Kun jij één groentemerk noemen? Ik niet! Ons doel is de tomaten van Looye meer merklading te geven en hiermee een herkenbaar én aantrekkelijk product in de schappen te realiseren. Zo zijn we een stap dichter bij de ontwikkeling van eerste échte groentemerken. Sehr schön: de campagne wordt ook doorontwikkeld voor de Duitse markt!”