Snowball

Nummerinformatiebedrijf 1850 wilde met een nieuw platform uitbreiden naar een andere bedrijfssector: online webshop support. Na samen met 1850 de naam ‘Snowball’ te hebben bedacht, ontwikkelden wij het logo en de bijbehorende huisstijl. Deze sluiten naadloos aan bij de doelgroep en de kernboodschap van het merk: jonge ondernemers weer laten ondernemen.

De huisstijl is vervolgens doorvertaald naar verschillende materialen voor de Webwinkel Vakdagen: van productsheets en een landingspagina, tot de beursstand en de bedrukking van fietsen. Dankzij de frisse, heldere kleuren en de strakke vormgeving was de introductie van Snowball op de beurs een groot succes!

Vivienne: “Van niets…. naar iets! Dat is wat ik ontzettend tof vond aan deze opdracht. Een nieuw logo ontwerpen en een compleet nieuwe huisstijl neerzetten. Concepten verzinnen met mijn collega’s en vervolgens een strak eindproduct creëren. Van dit soort opdrachten krijg ik altijd heel veel energie!”