BNP Paribas Cardif

Ontdek de kracht
van co-creatie

  • Concept
  • Copywriting
  • Fotografie
  • Design
  • Productie

Introductie

Met het oog op het internationaal ontwikkelde thema ‘partners’ vroeg verzekeringsmaatschappij BNP Paribas Cardif om een B2B herpositioneringscampagne voor de Nederlandse en Belgische markten.

Met het oog op het internationaal ontwikkelde thema ‘partners’ vroeg verzekeringsmaatschappij BNP Paribas Cardif om een B2B herpositioneringscampagne voor de Nederlandse en Belgische markten.

  • Concept
  • Copywriting
  • Fotografie
  • Design
  • Productie

Het concept

Wat-als we échte successen van échte mensen uitlichten?

Alleen ga je sneller, samen kom je verder. BNP Paribas Cardif staat bekend om het talent om door middel van co-creatie tot innovatieve oplossingen te komen. De campagne schoof eerdere succesvolle samenwerkingen - en de medewerkers die daar actief aan hebben bijgedragen - naar voren. Zo gaven we een gezicht aan de partnership thematiek én versterkten we de belofte met bewijslast.

De uitwerking

Een team om in te lijsten.

Naast het vraagstuk was ook het design een uitdaging. Het merk zit aan een internationaal streng vastgelegde visuele stijl vast. Eén van de bekendste elementen is het groene kader. Voor deze gelegenheid omgetoverd tot een fysiek frame. Daarmee hebben we de medewerkers letterlijk “in the picture” gezet.

Meer werk zien?

Hier zijn nog drie cases die interessant zijn om te ontdekken.

Terug naar Home

Deze website maakt gebruik van cookies voor het optimaliseren van de website en services. Kies optimaal voor de beste ervaring, of minimaal voor alleen de vereiste cookies.